Гальмівні диски із вуглець-вуглецевих композитних матеріалів. Гальмівний диск – кращий друг швидкості

Питання щодо конструювання обладнання що не увійшло до інших категорій
Відповісти
Administrator
Адміністратор сайту
Повідомлень: 22
З нами з: 22 вересня 2018, 13:34
Звідки: Київ
Контактна інформація:

Гальмівні диски із вуглець-вуглецевих композитних матеріалів. Гальмівний диск – кращий друг швидкості

Повідомлення Administrator » 21 січня 2019, 20:52

Будучи ключовим елементом гальмівної системи, гальмівні диски зазнають найбільшого навантаження і, як наслідок, швидко зношуються. При безпосередньому гальмуванні притиснуті до дисків колодки зумовлюють нагрівання останніх, в силу чого для виготовлення колодок автоконструктори використовують найбільш стійкі до термічних впливів матеріали. Вуглецеві композиційні матеріали володіють універсальними експлуатаційними параметрами, завдяки чому застосовуються як при створенні космічного обладнання, так і для ортопедичних імплантатів.

Безпечне водіння на тисячі кілометрів
Чергову новаторську реалізацію корисних властивостей даного матеріалу нещодавно представив технічній спільноті Гурін Ігор В’ячеславович, інженер Національного наукового центру «Харківський фізико-технічний інститут» НАН України. Його розробка – це гальмівні диски із вуглець-вуглецевих композитних матеріалів.
Гальмівні диски із вуглець-вуглецевих композитних матеріалів.jpg
Гальмівні диски із вуглець-вуглецевих композитних матеріалів
Сферою практичного застосування винаходу є авіаційна промисловість, автомобільний і залізничний транспорт.
Для виготовлення гальмівних дисків використовують поліакрилонітрилову основу та віскозні вуглецеві волокна з використанням оригінальних термоградієнтних газофазних методів. Застосовується методика зварювання фрикційного матеріалу дисків із металевими елементами. Розробка характеризується стабільним коефіцієнтом тертя, який може зростати у випадку підвищенням температури – роботоздатність зберігається за температури понад 1000 °С. Диски не деформуються при значних термічних та механічних ударах, володіють корозійною стійкістю та мають низьку питому вагу.

Характеристики
Низька питома вага.
Зберігають свою роботоздатність за температури понад 1000 °С
Густина, г/см3 1,5—1,85
Механічна міцність, МПа 100—400
Коефіцієнт тертя 0,25—1,5
Низька відкрита пористість, % 3—4 ... 8—12

Охорона та комерційна вигода
Винахід охороняється як ноу-хау, зареєстрований у встановленому порядку та з оформленими документами. Виробничий колектив сформовано, наявна можливість розпочати випуск продукції в обмеженому форматі. Завершується проведення фінальних тестів робочих характеристик винаходу у фактичних та лабораторних умовах. За потреби є можливість представити на головні ринки пробні екземпляри розробки, виконуються пошуки ринків збуту. Потенційним замовникам здійснюватиметься виготовлення та постачання продукції.

Відповісти

Повернутись до “Інше обладнання”